Subject: Astlanda Ehitus pöördumine
From: "Piret Kergandberg WALLESS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jul 2024 14:04:13 +0300

Tere

Edastan OÜ Astlanda Ehitus pöördumise seoses Põllumehe
detailplaneeringuga.

Jääme ootama ettepanekut kohtumiseks.

Lugupidamisega,

Piret Kergandberg Juhtivpartner

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

514 1979

Liivalaia 45, 10145 Tallinn

 <https://walless.com/et/> www.walless.com

Eesti, Läti, Leedu

Advokaadibüroo WALLESSi teenustele kohaldatakse üldtingimusi, mis on
kättesaadavad meie  <https://walless.com/et/uldtingimused/> kodulehel.
E-kiri koos võimalike manustega on konfidentsiaalne ning määratud üksnes
ülalmärgitud isikutele. Kui e-kiri on jõudnud Teieni ekslikult, palun
teatage kohe sellest saatjale ja kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist.
Aitäh!